You are the sun and moon and stars are you
你是朝陽,你是皓月,你是星辰
And I could never run away from you
我永遠逃不出你的壟罩

You try at working out chaotic things
你試圖理解眼前的這一片混沌
And why should I believe myself not you?
而我又為何堅守我自己的信仰而卻不對你妥協呢?

It's like the world is gonna end so soon
整個世界似乎就將在眼前崩解
And why should I believe myself?
而我又為什麼還是篤信著自己呢?

You me and everything caught in the fire
你,我和這全世界,全都在這片烈火裡燒灼
I can see me drowning, caught in the fire
我看到了自己的身影,在這片烈火裡淹沒
You me and everything caught in the fire
你,我和這全世界,全都在這片烈火裡燒灼
I can see me drowning, caught in the fire
我看到了自己的身影,在這片烈火裡淹沒

翻譯:Dick8045
轉載請先告知

今天午睡時突然立下的野望,我要在有生之年把Radiohead所有專輯裡的歌詞翻完。就這樣了,祝我好運。
arrow
arrow
    全站熱搜

    dick8045 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()